Laikysenos vertinimas

Laikysenos vertinimas

Laikysenos vertinimas iš pažiūros gali atrodyti sudėtingas procesas. Tačiau savo laikyseną gali įsivertinti kiekvienas net namuose ar naudodamas specialią programėlę. Šiame straipsnyje aptarsime, kokios yra galimybės įvertinti, ar jūsų laikysena ydinga.

I. Kaip įsivertinti laikyseną pačiam?

  1. paprašykite, kad jus nufotografuotų iš 3 padėčių: priekio, nugaros, šono.
  2. stovėkite taip, kaip jums yra natūralu ir įprasta. Nesukčiaukite, žiūrėdami į veidrodį 🙂
  3. Atsispausdinkite nuotraukas, po vieną ant lapo.
  4. Tašku pažymėkite vidurį tarp pėdų nuotraukose „iš priekio“ ir „iš nugaros“, taip pat ant kelio nuotraukoje „iš šono“. Nubrėžkite tiesias linijas.

PUIKU! DABAR ĮVERTINKITE REZULTATUS!

Vertinimas „iš priekio“ ir „iš nugaros“:

  • ar abi kūno pusės yra vienodos?
  • ar jūsų galva ir liemuo yra pakrypę labiau į vieną pusę?
  • ar jūsų viena ranka yra žemiau nei kita?
  • ar jūsų vienas petys yra aukščiau nei kitas?
  • ar jūsų rankos nuo kūno nutolusios nevienodu atstumu?
  • ar jūsų klubai skirtingame aukštyje? ar viena pusė labiau nutolusi nuo centro?
  • ar jūsų plaštakų vidinė pusė nukreipta į priekį,atgal arba į šonus?

Jeigu bent į vieną klausimą atsakėte „taip“, jūsų kūnas nėra simetriškas!

Vertinimas „iš šono“:

  • ar gaunate tiesią liniją, kertančią jūsų kelius, pečius ir ausį?
  • ar linija eina per jūsų dubens centrą?
  • ar jūsų galva nepalenkta į priekį nuo linijos?

Jeigu bent į vieną klausimą atsakėte „ne“, jūsų kūnas nėra simetriškas!

laikysenos vertinimas, laikysenos korekcija

Fiksuokite ir stebėkite savo laikysenos pokyčius kas keletą mėnesių.

II. PARSISIŲSKITE IR NAUDOKITĖS SPECIALIOMIS PROGRAMĖLĖMIS

Viena populiariausių programėlių – Posture Zone.

Paprašykite, kad jus nufotografuotų iš priekio, nugaros ir šono. Įkelkite nuotraukas į programėlę ir sužinokite rezultatus. Stebėkite savo pokyčius.

III. KREIPKITĖS Į SPECIALISTĄ

Specialistas gali įvertinti jūsų kūno asimetriją, atskirų kūno dalių judesių specifiką, kompensacijas ir adaptacijas, balansą, eiseną.

 

SVARSTOTE, KODĖL JUMS TURĖTŲ RŪPĖTI TAISYKLINGA LAIKYSENA?

PERŽIŪRĖKITE MŪSŲ SIŪLOMAS PREKES. ATRODYKITE GRAŽIAU, JAUSKITĖS GERIAU, GYVENKITE SVEIKIAU!

Parašykite komentarą